lunes, 11 de agosto de 2008

Dubte molt i molt existencial a resoldre

Bon dia gent!
Jo tinc un petit dubte: les sessions de contes es fan cada cada cada dimecres? Perquè com que jo torno de vacances el dia 15 (just a temps per venir a les festes del vostre barri) tenia pensat passar-me per allà una estona el dimecres dia 20. Però clar, entendreu que no em molaria arribar-hi i trobar-m'ho buit (seria una situació molt divertida vista des d'ulls aliens, això sí).
En resum, hi haurà contes el dia 20? Algú hi anirà?
Digueu-me alguna cosa si podeu.

Un petó,


Marina

2 comentarios:

Mont dijo...

Sí, Marina, tots els dimecres el dia 20 també, si hi ha amics que escoltin i expliquin.
El dimecres 22 per poc que pogui hi aniré, no sé, di hi vindrà algú més de la "colla Exordio"
El dilluns 18 al capvespre passaré per la casa del contes.
Mont

Lyra dijo...

Hola família!! Jo aquest dimecres aniré a La Casa de los Cuentos, si la son no m'ho impedeix (que ja prendrem mesures perquè no) ni cap compromís familiar, que són els motius pels quals no hi he anat les últimes dues vegades.
Intentaré portar un conte!!!